Santiago de Compostela - deel 2

“Beste volgers, lieve allemaal, 

gisteren op donderdag 7 juli 2022 ben ik na een lange tocht aangekomen in Santiago de Compostela. De finish werd succesvol bereikt!!! 🏁🥇🥾

83 dagen ben ik onderweg geweest waarvan 81 dagen effectief gewandeld en waarvan 2 rustdagen.

2.318 kilometer werd er gewandeld met rugzak en ondertussen ben ik 11 kilo lichter. 💪🏻  1 paar wandelschoenen volledig versleten, 2 paar kousen kapot en een t-shirt doorgesleten door de riemen van de rugzak. Onderweg heb ik gelukkig geen blessures gehad op 2 blaren na. 😉

Het was me een avontuur! Eéntje om nooit te vergeten. Eéntje om te koesteren … Wat heeft de Camino me bijgebracht? Eerst en vooral ben ik zonder verwachtingen vertrokken. Beetje bij beetje begon alle ballast van het gejaagde leven weg te vallen. Plots ben je tevreden met de eenvoudige dingen van het leven: een douche, een simpele maaltijd en een bed. Je ontmoet je diepste zelf maar je ontmoet vooral heel veel andere mensen.

Bedankt aan al de volgers die mijn Camino “kleur” gaven. Bedankt voor de vele berichtjes die me steun gaven. Hier sluit ik af. Hier eindigt mijn avontuur. Adiós a todos. ❤️“

 







Reacties

  1. Dikke proficiat Bart! Wat een prestatie.

    We kijken uit naar je thuiskomst zodat we er samen een pint op kunnen drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw Bart,top prestatie, een hele dikke proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat Bart. Een geweldige prestatie. Geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Bart, mooie prestatie, elke dag fijn je belevenissen te lezen, welkom thuis Sabine en Johan 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, goed gedaan en welkom in Millen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag 1

Irun (startpunt Camino del Norte)