Start van de wandeling

Dag allemaal


3 Jaar na mijn tocht in 2019 van Saint-Jean-Pied-De-Port via de Camino Frances tot in Compostela is het nu tijd om een nog grotere uitdaging aan te gaan.

Op zaterdag 16 april 2022 vertrek ik opnieuw richting Compostela.

Dit avontuur zal starten aan mijn voordeur in geboortedorp Millen. 

Van Millen gaat het richting Rocroi en Reims, verder naar Vézelay en Bourges tot Saint-Jean-Pied-De-Port en daarna via de Camino del Norte tot in Compostela.

Via deze blog kunnen jullie mijn reisweg in grote lijnen volgen.

Deze blog zal bijgehouden worden door mijn dochter Amélie en zal om de paar dagen bijgewerkt worden.


Veel mensen vragen mij waarom ...

Even ontsnappen uit de sleur van het dagelijkse leven, het koppeke leegmaken, genieten van de rust en de natuur, maar natuurlijk ook omwille van de sportieve uitdaging ...

Kortom een droom die eindelijk waarheid wordt ...

Een welgemeende dank aan mijn vrouw Heidi en mijn dochter Amélie dat ze me steunen in deze grote onderneming.


Tot snel, à bientôt, adios!




Reacties

  1. Veel succes gewenst tijdens je tocht!

    We zullen je avonturen op de voet volgen.

    Groeten


    Vredegerecht Tongeren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zullen je met plezier blijven volgen tot in Santiago de Compostela.. Het zal je zeker lukken ! .. Geniet onderweg en luister aar je lichaam ! Buen Camino ! .. Jean & Malou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes, schoonbroer. Geniet ervan👌🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes Bart, geniet ervan en veel succes. Ronny T.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél veel succes Bart !
    Geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal dagelijks uitkijken naar nieuws van Bart, heel veel succes en geniet ervan.
    Marie Rose

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag 1

Irun (startpunt Camino del Norte)