Hauteville

"Na een overnachting in een huisje voor mij alleen, in een slaapkamer zonder ramen, ben ik vanochtend goed uitgerust vertrokken met als bestemming Hauteville. Daar ben ik aangekomen na 33,6 eenzame kilometers. Ook vandaag ging de wandeling weer door prachtige landschappen, bossen (waar ik niet alleen was, zie foto met verse afdruk van everzwijnpoten of hertenpoten), kleine dorpjes en eindeloze velden met de nodige klimmetjes. Enkel de laatste 8 à 10 kilometer waren saai door langgerekte graspaden. Het lijkt wel of al de dorpjes waar ik passeer stil en verlaten zijn. En als je al toevallig eens iemand tegenkomt, krijg je een heel vriendelijke 'bonjour' met een enthousiaste aanwijzing welke weg je moet volgen. Vandaag slaap ik in een zaaltje speciaal klaar gemaakt voor rondtrekkende wandelaars. Alleen moet ik hier morgen vroeg weg zijn, want er vinden in de voormiddag verkiezingen plaats in dit zaaltje."


- Bart -















Reacties

  1. Als je je alleen voelt, weet dat we jou steeds volgen op de voet (online weliswaar 😁). Mooie foto’s 👍

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag 1

Irun (startpunt Camino del Norte)